CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 18. november 2008

Mørket er overvunnet!

I kveld har eg overvunnet mørket! Eg har vore ute og gått i mørke nesten inni skogen (ikkje frivillig) vel og merke. Eg har vore på jobb skjønner du, så eg måtte nesten oppføre meg litt vaksent. Vi satt oss på eit tun i mørket med ingen lys rundt oss, det einaste eg så var nokre gamle ting med "stikker" på... Sånne ting du kan spide folk med! Ja, det var skummelt! Vidare gjekk vi opp ein mørk veg som førte oss forbi ein kirkegard. Eg hadde aldri gått der i lyset ein gong, men nå hadde eg ikkje noke valg. Det var "scary" å gå forbi kirkegarden der lysa brant og det var veldig mørkt og stille. Lene har nå gong på gong meistra å gå ute i mørke både aleine og i lag med noken. Eg er stolt!

0 kommentarer: