CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 12. november 2008

Lene har ENDELIG lært livets lekse!

Gong på gong går eg på smellen! Korleis smell er det eg går på??? Jo, nå skal du få høre. Eg lærer aldri at eg ikkje berre kan hoppe innpå i ein treningskamp også at det går bra. Nå har eg lært at eg ikkje skal spele volleyball under nokre omstendigheter før eg er heilt frisk. Og det skjønner eg at ikkje blir før langt på nyåret. Kanskje eg kan sette ein liten frist for meg sjølv i mars??? Hadde eigentleg satt etter jul, men den fristen brytes definitivt!!! Eg har lært at eg kan ikkje oppføre meg slik mot mi eiga kropp. EG skal tross alt leve med den resten av livet også. Har aldri hørt noke om at eg kan få bytta den ut???

1 kommentarer:

Monica sa...

Jo jo, du kan få bytta den ut viss du blir me i en film. Eller berre bur i Hollywood en to tre år! Sånn eg har skjønt d iallfall... Så d skal nok gå an:) Jaaadaa:)