CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 21. juni 2008

Til ære for Njål Kasto :D

NETTOPP D

Melodi: Ein solskinnsdag

Eg svømte en tur i havet
og gjett ka eg fann
Eg fann noke du aldri har sett
Eg leita og eg kravla
eg lo og eg fjasa
Det endte med at eg blei veldig trett


Nå skal du høre her
eg hadde for lite klær
eg glømte svømmeføtta
trudde ikkje eg hadde nøtta
Du kom så brått på
uten å sei ifrå
Du skremte meg fra vettet
så eg begynte å skvette
Det er farlig å gjer det for mange ganger
men eg skjønn korleis du har det nå

Du verker og du stikker
men du blir'kje førnøgd
det er alltid noko du vil få frem
Du lengter etter havet,
dine venner og kjente
Eg skjønner godt at du vil søke hjem


Njål Kasto, korleis har du det nå?
Det er vansklig å forstå
for meg som er her oppe,
kanskje eg må stoppe
og spørre deg om tips
og vips med et knips
så har vi samarbeidet
sjølv om vi er litt leide
Dette skal vi klare ilag Njål Kasto
for eg og du har blitt til vi:D

5 kommentarer:

ingunn sa...

klapper for bra sang:D

Kråkebolla;) sa...

jo, takk takk :P dåpen og sangen blei ein suksess :D

Karialov sa...

va en fin dag. :D

Kråkebolla;) sa...

d var ein veldi fin dag :P tror muli at siri frøs litt :S hmmm... men moro hadde vi d i alle fall! Njål Kasto snakker om d enda :p

Berit Kristine sa...

han e døpt ja? ja det e viktig det.. han må jo døpes såklart!! hvis ikke kan han bli bytta bort.. bytta bort med underjordiske.! kunna endt tragisk, hvis du plutselig hadd fått en bytting i foten din. huff å huff...!