CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 25. juni 2008

Ka gjemmer seg på garasjeloftet?!? :P


Det kan vere så mangt. Heilt utroleg masse rart eigentleg vil eg sei. Alt frå skulebøker til gebiss. Haha... Ein skulle tru at ein rydder bort litt etter litt men det verkar som i mitt tilfelle ikkje er gjort! Kvifor finn eg blokkfløyte pakka ned og ikkje i bruk? Det er jo ein skam! Hehe... Fann ut av at mitt blokkfløyte talent ikkje finns lenger (om det i det heile tatt har vore der noken gong)! Trur ikkje eg skal gå i detalj på alt, men eg kan i alle fall sei at eg fann ein del skuleting frå vidaregåande som eg faktisk kan bruke i dag :P Akkurat det same pensum på masse av det! Utruleg moro å flire av sine eigne stiler (engelsk stilene mest!!!) haha... For eit samfunn! Hadde eg hatt noken å klinke kuler med hadde eg byrja å leika meg der oppe (eller eg gjorde det forresten)! Hehe...

0 kommentarer: