CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 24. juni 2008

Osama Bin Laden på flukt??? :S

Når eg er på reise skjer det alltid noke rart og unormalt vil eg sei... Då eg tenkte på denne lange bussturen (15timer) i forkant tenkte eg at det kom til å bli ein kjempe kjedeleg tur. Sjølv om det alltid skjer noke uventa, noke som det gjorde i natt også! Turen byrja med ei fantastisk dame på bussen ned til Oslo. Ho er den mest hengslete personen eg har sett på lenge. Det er litt vanskeleg å forklare men fekk nå knipsa eit bilete ( kanskje ikkje så smart å leggje ut her nei :P). Vidare gjekk turen over all forventning eigentleg, nesten litt kjedeleg! Hehe... Men på turen frå Oslo blei det fres igjen :D I Oslo kom det på ein mann som ligna Osama Bin Laden! Han hadde måne, var kvit i håret og hadde LANGT skjegg!!! (Har bilete av han men tror ikkje det er så lurt å publisere her :P) Og då meiner eg langt også!!! Eg la merke til han med ein gong, men glemte han litt igjen heilt til vi stoppa på Rugtvedt. Der gjekk han inn på bensinstasjonen for å kjøpe seg pølse i lompe! Hehe:P:P:P Når han kom ut igjen stilte han seg rett på utsia buss vindauge mitt å byrja å nyte denna pølsa... Då tenkte eg, har Osama Bin Laden kome til Noreg? Hmmm... Litt rart også ;) Er ikkje han på flukt eigentleg? Det blir nok bare reiner spekulasjonar dessverre, men eg skal kome tilbake til mer om eg oppdager noke unormalt :P

0 kommentarer: