CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 4. desember 2008

Femi eller ikkje Karianne???

Eg tror eg ler meg i hel! I dag har eg og Karianne vore i Ålebyen og handla julegaver. Vi kosa oss masse! Toppen på kransekaka kom då vi var inne på Hennes § Mauritz. Vi snakka ganske høglytt om femie gutar og homoseksuelle. Plutseleg roper omtrent Karianne over heile butikken då ho går forbi nokre boxere. Å, den var skikkelig femi! Akkurat i det samme augeblikk Karianne roper dette går den mest femie i Ålesund rett forbi oss. Han kan ikkje ha unngått å hørt dette. Han gjekk berre vidare men vi hadde ein stor aning om at han eigentleg høyrte oss. Vi knakk nesten sammen på gulvet kort tid etter grunna latterkrampe :D

2 kommentarer:

Karialov sa...

åååå. du e sååå slem.

Trudde eg skulle døøø.
stakkars lille femi ålesundsgutt.

Kråkebolla;) sa...

hehe... d e jo heilt fakta! d var sinnsjukt morsomt!