CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 11. desember 2008

Eg autistiske trekk... ???

I dag har eg vore på julebord med jobben på Rokken. Eg endte på sida av sjefen min og ovenfor nest sjefen. Vi satt og snakka litt laust og fast, så kom vi inn på det med å huske tall og namn og sånn. Lene sier plutseleg : "Eg husker nesten alt av tall og ikkje minst når eg leser ein ting så husker eg korleis side eg leste det på og ikkje minst kor på sida eg leste det... " Sjefen min sitter og tenker litt og svarer, syns det minner meg litt om autister eg. Sjefen og nest sjefen ser bort på kvarandre og omtrent leser kvarandres tankar. Det ender med at dei sier, Lene du har litt autistisketrekk! Lurer nesten på om vi kan sette ein diagnose nå...

Er dette heilt normalt?

1 kommentarer:

Monica sa...

Fantastisk!! hhahaah.... nei å nei:) so goe dei e da... tullejente alle sammen!:) va d gøy på julebordet?