CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 24. januar 2009

Årets kommentar!

I går var eg på bading med ein brukar på jobb. Vi blei køyrt frem og tilbake til bassenget av samme taxisjåfør. Han var ganske artig og hadde tydelig humor. Då vi skulle bli henta etter endt badetur hadde vi gått litt lenger enn han forventa. Han blei ganke lattermild av dette og sa at kvifor bestiller dere taxi når dere går likevel? Hehe... Då vi kom frem til bestemmings stedet "klappa" brukaran taxisjåføren på kinnet og sa " det er greit eg gjer dette"? Han svarte at dette syns ikkje han var noko greit... Vidare blei han teken på låret, og han svarte akkurat det samme. Rett før vi gjekk ut av taxien kom han med kommentaren:

" det er det næraste eg har komme eit sexpress i heile dag"!!!

Eg trodde eg skulle le meg i hel. Eg fallt nesten ut taxien og lo resten av kvelden :D

0 kommentarer: