CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 21. januar 2009

Kva foregår i hodet til 10årige jenter?

I dag så eg skulle gå heim frå skulen gjekk eg forbi fire jenter i 10års alderen kanskje... Dei var fryktelig fnisete og kikka tydeleg bort på meg for å få ei reaksjon frå meg på deira åtferd. Etter at vi hadde undervisning om samtaler med barn i dag tenkte eg at eg skulle prøve å reagere på ein litt god måte, men korleis gjekk det eigentleg? Ho eine slang seg ned på bakken for å få min merksamd... Kva skulle eg ha gjort? Det endte med at eg smila til dei også gjekk eg rett forbi. Hadde eigentleg tenkt å kommentere, men kjente at det kanskje blei litt dumt også...

2 kommentarer:

Siri Anette sa...

Hehe ekje godt å vete ka som foregår i deira haud men en ting som e sikkert er at det foregår mykje rart i ditt ;-)

Anonym sa...

godt sagt! ;)