CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 3. oktober 2008

Internett er det største tidsslukeren på jorda!

Det er rart med den, men uansett kor kjedelig det kan vere å sitte på nettet gjer eg det likevel. Alltid eit eller anna som går ann å lese, gjerne for å slippe å gjere andre ting ( som burde gjerast ), som for eksempel skulearbeid. Sist nemte blir fort og enkelt skøvet til side og ikkje snakka om. Det er så greit heilt til å sitter der to veker før eksamen, hmmm... Har vi hatt om detta før???

Du ser då virkeleg ut som eit stort spørsmålstegn...

Rart med det, men eksamen ordner seg uansett ;) (Trøyst til deg Liv Grete :P )

1 kommentarer:

livilaiv sa...

hehe... der har du meg og. MEn no er eg lukkeleg att, har nett sagt meg ferdig med ex.fac oppgåva. Skal opp på skulen og levere han i morgon og so e da helg. Burde selfølgelig gjort både ex.phil alfa og beta, men korttidshukommelsen min er ikkje heilt god, så eg har allerede glømt kor stress det er å utsette sånt til siste liten og skyver det derfor framfor meg som vanlig. DEt er som du seier, rart med det, men det ordner seg altid.

Skjønt, internett er og blir ein sleip tidstjuv. No skulle eg bere nett innpå og sjekke fjesboka før senga kalla og her sitt eg plutselig og les den eine bloggen etter den andre. Det er ei skummel verd vi lever i Lene...