CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 22. oktober 2008

Har katter hjerne???

Smart katt? Hmmm... Då eg skulle sjå ut vidauge i dag så eg noke eg ikkje heilt pleier å sjå. Rett på utsida satt ei katt og spiste på søppla som eg satt ut i går kveld. Katta satt der å såg seg rundt for å vere sikker på at det var klart til å spise i ro og fred. Men det var ein plass den glemte å sjå, å det var inn vindauge. Etterkvart så katta rett inn på meg... Eg banka på ruta for å "jage" den bort, den løp bort men ikkje så langt. Katta satt seg berre rett borti buskane og lurte til eg skulle gå.

Eg syns katta viste tegn til å ha ein hjerne, ein ganske utspekulert hjerne faktisk! Katta blei ganske skuffa då eg tok med meg søppla og gjekk!!! Haha...

5 kommentarer:

Monica sa...

Klart katta ha hjerne!!!!! Dei va jo ikkje "guda" i old-tida for ingenting ;)

Monica sa...

...iallfall va dei hellige i Egypt:)

Kråkebolla;) sa...

haha... æ trur ikkje dei var guda! katter e eigentelg litt dumme vil nå æ sei... haha

ingunn sa...

hei du. kattan e smartar enn du trur... du trur vel at kattan bare går rundt å e katt? men nei, kattan mine e smarte. vil dæm inn står dæm me døra å skrape på den, den ene katta kan å åpne inne døra, den ene veit å irritere me om natta me å komme me mus inn på rommet mitt om natta (levende og døde). dæm e smart begge to!

Kråkebolla;) sa...

okei... i dag har Lene skjønt at katter er smarte!!!