CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 11. september 2008

I dag har Lene lært livets lekse!!!

I dag har Lene lært kva ho ikkje burde gjere hjå politiet. Eg kan med sikkerheit si at det ikkje er lurt å gå inn til politiet for å spørre etter lommeboka si, og stå der å veive med bilnøklane i handa. Dama bak skranka spør, då har du vel ikkje førarkortet heller då? Nei, eg har vel ikkje det då... Hmmm... Kva er det eg gjer nå tenkte eg??? Det heile endte med at eg måtte "gå" heim å hente passet mitt for legimitasjon. Lene peser ned 14:59 (polititet stenger 15:00) og rekker det akkurat... Heldigvis ingen bot, men burde kanskje fått det... For alle skjønte jo at eg kjørte uten førarkort!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe, Det lyser jo bare LENE ut av hendelsen:P hehe, neida, men du hadde jo en god grunn til at du måtte kjøre uten da, du hadde jo mista kjørekortet og måtte jo komme deg til byen/politiet.
klem janne

Kråkebolla;) sa...

hehe... men då burde jo ikkje æ kjørt... kunne lissom gått ned å ordna d ;)